Les Business Angels (27440100199870) n'est pas disponible pour le moment
Cet article a probablement été remplacé par une nouvelle édition ou un article similaire produit ci-dessous.

Product image
Nouvelle Génération
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Conciliant un esprit ludique et une méthode résolument pédagogique, ce guide pratique et stimulant aidera les visionnaires, révolutionnaires et challengers à défier les modèles économiques dépassés et concevoir les entreprises de demain.



Product image
Concevoir un business plan efficace
3e édition 2012
Richard Stutely
Toutes les clés pour concevoir et rédiger un bon business plan grâce à une réflexion théorique et une démarche pratique opérationnelle. Cette 3e édition intègre les dernières thématiques telles que le e-marketing et le e-commerce.



Product image
Créer de la valeur dans un monde aux ressources limitées
Christophe Sempels, Jonas Hoffmann
Ce guide pratique à destination des étudiants et des professionnels revisite le Business Model en proposant des pistes pour ouvrir de nouveaux espaces stratégiques orientés vers le développement durable. Un livre indispensable dans le cadre de la RSE !



Product image
Réinventez votre carrière grâce à une méthode révolutionnaire
Tim Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Un manuel original, stimulant et novateur pour repenser sa carrière et ses choix de vie, en s'inventant un « business model personnel ». Pour être créatif et innovant dans la gestion de son parcours professionnel !



Product image
7e édition 2012
William Stallings, Thomas L. Case



Product image
6e édition 2012
Ray A. August, Don Mayer, Michael Bixby



Product image
Pearson College
3e édition 2013
S. Tamer Cavusgil, Pervez Ghauri, Gary Knight, John Riesenberger
An innovative teaching and learning system that captures the spirit of International Business. For courses in International Business.



Product image
7e édition 2013
Norman Scarborough



Product image
6e édition 2013
David Levine, Mark Berenson, Timothy Krehbiel
A student-friendly approach that shows how statistics work in each area of business. The sixth edition has been updated to reflect the latest data and information, and now includes a new problem-solving framework to help guide students through the material. For one semester courses in business statistics.



Product image
10e édition 2013
John V Thill, Courtland Bovee



Product image
8e édition 2013
Paul Newbold, William Carlson, Betty Thorne
A classic text for accuracy and statistical precision. For courses in Business Statistics. The eighth edition of this book has been revised and updated to provide students with improved problem contexts for learning how statistical methods can improve their analysis and understanding of business and economics.



Product image
7e édition 2013
Ricky W. Griffin, Michael Pustay
International Business illustrates how successful managers must function in a competitive world. Packed with current examples that reflect the vibrancy of the international business field, this student-friendly text offers a managerial approach that keeps an emphasis on skills development, emerging markets and geographical literacy.



Product image
12e édition 2013
Mark Berenson, Timothy Krehbiel, David Levine, David Stephan
For courses in Business Statistics. Students need a frame of reference when learning statistics, especially when it is not their major. Berenson shows students how statistics is used in each functional area of business.



Product image
9e édition 2013
Ronald Ebert, Ricky Griffin



Product image
7e édition 2013
John Wild, Kenneth Wild